Verde, calâm și gah.

July 25, 2014 § Leave a comment

draga mea, te-ai trezit într-o zi dimineață și mi-ai spus: “Și din alerg măcar atât e verde”. După care ai zâmbit bizar. Te-am privit și am încercat să rearanjez cuvintele pe care ți le amestecase probabil vreun vis urât. “Și măcar alerg din verde atât e”, “Măcar atât alerg e verde și din”… Ai continuat să zâmbești și să te uiți la mine așteptând ceva, dar eu stăteam nemișcat încercând toate combinațiile posibile între “măcar” și “alerg” și “verde” și… când am înțeles că oricum le-aș aranja nu le pot da un sens, te-am luat de mână și ți-am zis: “Așa te furculiță încă cinci meu?”. Te-ai încruntat. M-am gândit că poate tonul vocii te-a derutat și am repetat întrebarea adăugându-i și o ridicare amuzată a sprâncenelor: “Așa te furculiță încă cinci meu?” Mi-ai dat drumul la mână, te-ai întins la loc, cu capul pe pernă, ți-ai tras plapuma peste ochi și am auzit de dedesubt: “Veric gogef almot”. M-am gândit că e mai bine să nu te ating, dar nu m-am putut stăpâni să nu:
– Calâm orhe deuf?
– Aloif.
– Favu rehat fi?
– Gah.
Am stat nemișcat pe marginea patului până spre seară, când ai început să-ți strângi lucrurile.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Verde, calâm și gah. at o umbrelă.

meta

