Teatrul lui Mozart

August 11, 2014 § Leave a comment

– Dom’le, eu am cărți vechi, ediții princeps! Nu le dau pe mărunțiș!
– Asta cît e? (foto)
– Oho, 10 lei!!!
– Scump! (Am dat, totuși, 10 lei! 😜)

– Da’ ce v-ar interesa că eu am trei mii de volume!
– Teatru aveți?
– Caragiale, d’ăștia?
– Nu Caragiale, că e publicat în multe ediții… Goldoni, niște volume din Shakespeare…
– Aaa, Mozart, d’ăștia?
– Nu… Mozart e…
– Da, da, Mozart e din ăilalți!
– … da, Mozart e din ăilalți…

IMG_2141.JPG

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Teatrul lui Mozart at o umbrelă.

meta

